Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Varrónő

2011.11.20. 17:07

szerző: napi hülyeségek, napi viccek
      A varrónő egy nap a folyó mellett üldögélt és varrogatott, s hirtelen a gyűszűje beleesett a folyóba. Sírni kezdett, mire megjelent az Úr és megkérdezte:

"Miért sírsz?"A varrónő elmondta, hogy a gyűszűje beleesett a vízbe, pedig szüksége lenne rá a megélhetéshez. Az Úr lebukott a víz alá, majd megjelent egy aranygyűszűvel."Ez a te gyűszűd?", kérdezte.A varrónő azt válaszolta: "Nem."Az Úr ismét lebukott és felhozott egy ezüstből készült gyűszűt."Ez a te gyűszűd?", kérdezte újra.A varrónő ismét azt válaszolta: "Nem."Aztán újra lebukott és felhozott egy fagyűszűt."Ez te gyűszűd?", kérdezte az Úr.A varrónő azt válaszolta, "Igen."Az Úr nagyon megörült a varrónő őszinteségének és odaadta neki mindháromgyűszűt és a varrónő nagyon boldogan tért haza. Nem sokkal később a varrónő a férjével sétálgatott a folyóparton, mire azhirtelen megbotlott és beleesett a vízbe.A nő ismét sírni kezdett, az Úr újra megjelent és megkérdezte:"Miért sírsz?""Ó, Atyám, a férjem beleesett a vízbe!"Az Úr lement a víz alá és felhozta Mel Gibsont."Ő a férjed?", kérdezte."Igen", mondta a varrónő.Az Úr dühös lett. "Hazudtál! Ez nem igaz!"A varrónő ezt válaszolta:"Ó, kérlek bocsáss meg nekem, Uram! Ez egy félreértés. Tudod, ha nemetmondtam volna Mel Gibsonra, te felhoztad volna Tom Cruise-t ... Aztán ha őrá is nemetmondtam volna, felhoztad volna végül a férjemet. Aztán mikor igent mondtam volna rá végül, nekem adtad volna mindhármukat ...Uram, én egy szegény asszony vagyok, nem tudok három férjről gondoskodni, mindössze ezért mondtam igent Mel Gibsonra."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeseggek.blog.hu/api/trackback/id/tr713398499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása