Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Házimunka

2011.10.08. 15:46

szerző: napi hülyeségek, napi viccek

 3 feleség, egy amerikai, egy angol és egy székely összeülnek kávézni. Arról panaszkodnak, hogy túl sok nekik a házimunka a gyerekek és a munka mellett. Megegyeznek, hogy este előveszik a férjeiket és jól megmondják nekik, hogy vegyék csak ki a részüket a házimunkából, majd hétvégén ki-ki elmeséli mire jutott. 

Eljön a hétvége. Az amerikai feleség kezdi a beszámolót.
-Este mikor hazajött a férjem, odaálltam elé és elmondtam, hogy túl sok nekem 6 óra munka és 2 gyerek mellett a házimunkát egyedül elvégezni, megkértem, hogy segítsen.
-Na és mi történt?
-Első este nem láttam semmit, másnap este elkezdett szó nélkül mosogatni.
Mire az angol:
-Én is odaálltam elé, rászóltam, hogy 8 óra munka mellett 2 gyerekkel túl sok nekem és ez így nem mehet tovább.
-Na és aztán?
-Első este nem láttam semmit, másnap este nem láttam semmit, harmadnap kiporszívózta a nappalit. 
Mire a székely feleség:
-Én ráripakodtam az uramra, hogy 10 óra munka, 3 gyerek és a házimunka már túl sok nekem és azonnal álljon oda udvart seperni.
-És mi történt?
-Aznap este nem láttam semmit, másnap se, harmadnap se, negyedik nap az egyik szememmel kezdtem látni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeseggek.blog.hu/api/trackback/id/tr13287778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása